Omschrijving
Algemeen: De bedrijfsruimte is gelegen aan de Leidsewallen in het woon-/ winkelgebied om de hoek van de Dorpsstraat in het historische hart van Zoetermeer en nabij het winkelcentrum 'Stadshart' met diverse winkels en openbare voorzieningen.
Bereikbaarheid: Het object is zowel per auto, fiets en openbaar vervoer uitstekend bereikbaar.
Adres: Leidsewallen 33C, 2712 BW te Zoetermeer.
Bouwjaar: Omstreeks 2021.
Metrage: Circa 50 m² kantoorruimte gelegen op de begane grond.
Parkeren: In de directe omgeving zijn ruim voldoende openbare parkeervoorzieningen aanwezig.
Bestemming: 2e partiële herziening bestemmingsplan Stadscentrum / Dorpsstraat. De voor 'Centrum _ 3' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
a. ambachtelijk bedrijf;
b. dienstverlening t/m categorie A van de in de bijlagen bij deze regels behorende Staat van Bedrijfsactiviteiten functiemenging 1e herziening Stadscentrum/Dorpsstraat;
c. maatschappelijke voorzieningen t/m categorie A van de in de bijlagen bij deze regels behorende Staat van Bedrijfsactiviteiten functiemenging 1e herziening Stadscentrum/Dorpsstraat;
d. horeca "licht" t/m categorie 2 van de in de bijlagen bij deze regels behorende Staat van Horeca-activiteiten ;
Energielabel: Label A++++.
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat en is voorzien van onder andere:
* laminaatvloer;
* pantry voorzien van close-in boiler;
* toilet.
HUURVOORWAARDEN
Huurprijs: € 1.400,- per maand te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Huurtermijn: 5 (vijf) jaar met de mogelijkheid om deze telkenmale met 5 (vijf) jaar te verlengen.
Opzegtermijn: 12 (twaalf) maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Oplevering: In overleg, op korte termijn mogelijk.
Huurbetaling: Per maand vooruit.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Service- en energiekosten: € 75,- per maand te vermeerderen met BTW ten behoeve van onder andere:
- het periodiek onderhoud installatie(s);
- het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
- het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
- de op de diensten en leveringen drukkende beheers-administratiekosten van 5%.
Het gehuurde is verder geheel zelfstandig en geen bijkomende leveringen en diensten door of vanwege verhuurder zijn van toepassing.
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een waarborgsom op rekening van verhuurder voldoen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- € 1.400,- p.m. (21% BTW)
- Servicekosten
- € 75,- p.m.
- Status
- beschikbaar
- Aanvaarding
- in overleg, op korte termijn mogelijk.
Bouw
- Type
- Kantoorruimte
- Soort bouw
- bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2021
- Energielabel
- A++++
Locatie
- Ligging
- winkelgebied stadscentrum
- Snelweg afrit
- 1000 m - 1500 m
- Bushalte
- < 500 m
- Tramhalte
- 500 m - 1000 m
Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 50 m²
- Verdiepingen
- 1
- Voorzieningen
- Pantry, Toilet
- In units vanaf
- 50
- Turn key
- nee