Jacob van den Eyndestraat 73

VOORBURG
Huurprijs: € 375,- p.m. (21% BTW)

Omschrijving

Algemeen: Het vrijstaande gebouw is gelegen direct naast het gezellige winkelcentrum "De Julianabaan" met een diversiteit aan winkels en horeca (zie julianabaan-voorburg.nl). Het gebouw fungeerde de afgelopen 15 jaar als hoofdkantoor van Unicef Nederland. De indeling is overzichtelijk met brede gangen, kamers met verschillende afmetingen, een lift en twee trappenhuisstelsels, alsmede een bovengemiddelde verdiepingshoogte. Hierdoor is er sprake van een plezierig ruimtegevoel. Het gebouw is inmiddels omgedoopt tot een multifunctioneel gebouw onder de naam "De Uni". Op dit moment zijn onder andere Intermezzo, Jeugdgezondheidzorg Zuid-Holland, Florence, Buurtzorg Nederland, Stichting Anton Constandse, Yoep Onderwijs & Zorg en diverse andere zorgverleners in "De Uni" gehuisvest.

Bereikbaarheid: Zowel per auto als openbaar vervoer is het object goed bereikbaar. Het station Den Haag Laan van NOI is gelegen op loopafstand. Tevens is er in de directe omgeving een bus- en tramverbinding (bus 23 en tram 2).

Adres: Jacob van den Eyndestraat 73, 2274 XA te Voorburg.

Kadastrale gegevens
Gemeente: Voorburg
Sectie: E
Nummer: 9128
Grootte: 18 are en 25 centiare (1.825m² eigen grond)

Metrage: Voor verhuur zijn momenteel de navolgende units beschikbaar:

Souterrain:

Unit K12
Circa 52 m² kantoorruimte
Huurprijs € 565,-- per maand excl. BTW
Huurprijs € 620,-- per maand incl. BTW compensatie

Eerste verdieping:

Unit 1.01
Circa 41 m² kantoorruimte
Huurprijs € 550,-- per maand excl. BTW
Huurprijs € 605,-- per maand incl. BTW compensatie

Unit 1.11
Circa 28 m² kantoorruimte
Huurprijs € 375,-- per maand excl. BTW
Huurprijs € 412,50 per maand incl. BTW compensatie

Parkeren: Op eigen terrein zijn 23 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar. Hier bevindt zich ook een overdekte fietsenstalling. Tevens zijn voldoende openbare parkeermogelijkheden (gratis) in de directe omgeving beschikbaar.

Energielabel: Label C.

Opleveringsniveau: De kantoor-/ praktijkruimte wordt opgeleverd in huidige staat en is voorzien van onder andere:
* liftinstallatie;
* tweetal trappenhuizen, waarvan ruim trappenhuis ter plaatse van de entree;
* meervoudige mechanische ventilatie met topkoeling;
* centrale verwarming door middel van radiatoren;
* hoogte kantoorverdiepingen ca. 2,75m.

HUURVOORWAARDEN

Huurprijs: Zie bovenstaand schema.

Huurprijs parkeren: € 700,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

BTW-vrij huren behoort tot de mogelijkheden!

Huurtermijn: 5 jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst telkens met 5 jaar te verlengen. Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar!

Opzegtermijn:12 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot. Bij kortere huurtermijnen is de opzegtermijn 3 maanden voor expiratiedatum.

Oplevering: In overleg, op korte termijn mogelijk.

Huurbetaling: Per kwartaal vooruit.

Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Service- en energiekosten: € 50,- per m² per jaar, als voorschot te voldoen met naverrekening voor de kosten van onder andere:
a. Levering van energie voor het gehuurde (inclusief algemene ruimten), waaronder wordt verstaan het verbruik van gas en elektriciteit ten behoeve van verwarming, ventilatie en overige algemene voorzieningen, vastrechtkosten,
de meterhuur, alsmede de te maken kosten voor het juist meten, welke meting door of namens verhuurder wordt geregistreerd alsmede toegewezen, van het energieverbruik en het daarop betrekking hebbende serviceabonnement;
b. Levering van water, met inbegrip van vastrechtkosten en meterhuur;
c. Het schoonhouden van gemeenschappelijke ruimten;
d. Afvoer van huisvuil, alsmede eventuele reinigingsrechten;
e. Het schoonhouden van de buitengevel inclusief de beglazing van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
f. Het schoonhouden van ramen in gemeenschappelijke ruimten;
g. De verzekering van alle glasruiten in de buitengevel van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
h. Levering van energie en water voor gemeenschappelijke doeleinden als verlichting, verwarming, ventilatie van gemeenschappelijke ruimten, deuropeners, belinstallatie, klokken, liften, overige algemene installaties, schoonmaakwerk en tuinonderhoud;
i. Het periodiek onderhoud (waarvoor door verhuurder een zgn. servicecontract afgesloten kan worden) van alle technische installaties, inclusief keuringen, beproevingen en de kosten daarvan.

De technische installaties omvatten thans voor zover aanwezig:
* verwarmingsinstallatie;
* luchtbehandeling c.q. ventilatie-inrichting;
* warmwatervoorziening;
* waterdrukverhogingsinstallatie;
* liften;
* brandontruimingsinstallatie en brandslanghaspels;
* vluchtwegaanduiding;
* aarding;
* glazenwasinstallatie;
* vuilwaterpomp;
* overige installaties voor algemeen gebruik;
* beveiliging/ sluitronde.
j. Het herstellen van beschadigingen, vervangen van lampen etc., in de algemene ruimten;
k. Het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
l. Het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
m. Het onderhoud van gemeenschappelijke tuinen, beplantingen, terreinen, wegen, parkeerplaats;
n. Telefoon abonnement spreek-luisterverbinding liftinstallaties;
o. De op de diensten en leveringen drukkende beheeradministratiekosten van 5%.

Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.

Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 375,- p.m. (21% BTW)
Servicekosten
€ 50,- per vierkante meter p.j.
Status
beschikbaar
Aanvaarding
in overleg, op korte termijn mogelijk.

Bouw

Type
Kantoorruimte
Soort bouw
bestaande bouw
Bouwjaar
1960-1970
Onderhoud binnen
goed
Onderhoud buiten
goed

Locatie

Ligging
woonwijk
Snelweg afrit
1000 m - 1500 m
NS station
1000 m - 1500 m
Bushalte
< 500 m
Tramhalte
< 500 m

Kantoorruimte

Oppervlakte
28 m²
Perceelopp.
1.825 m²
Verdiepingen
5
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, Liften, Systeemplafond, Toilet, Verwarming, Mechanische ventilatie, Topkoeling
In units vanaf
28
Turn key
nee

Parkeren

Niet overdekt
23
Prijs niet overdekt
€ 700,-

Foto's

Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73Jacob van den Eyndestraat 73

Kaart