NEEM CONTACT MET ONS OP VIA 079 - 351 3111 OF VIA E-MAIL INFO@ROB-SWART.NL

Aanbod

Jacob van den Eyndestraat 73

2274XA voorburg
120 m2 / Units vanaf 20 m2

Reageer op dit object

Algemeen: Het vrijstaande gebouw is gelegen direct naast het gezellige winkelcentrum "De Julianabaan" met een diversiteit aan winkels en horeca (zie julianabaan-voorburg.nl). Het gebouw fungeerde de afgelopen 15 jaar als hoofdkantoor van Unicef Nederland. De indeling is overzichtelijk met ...

Volledige omschrijving

Kenmerken

Bouwvorm Bestaande bouw
Objecttype Kantoorruimte
Prijs Nader overeen te komen

Algemeen: Het vrijstaande gebouw is gelegen direct naast het gezellige winkelcentrum "De Julianabaan" met een diversiteit aan winkels en horeca (zie julianabaan-voorburg.nl). Het gebouw fungeerde de afgelopen 15 jaar als hoofdkantoor van Unicef Nederland. De indeling is overzichtelijk met brede gangen, kamers met verschillende afmetingen, een lift en twee trappenhuisstelsels, alsmede een bovengemiddelde verdiepingshoogte. Hierdoor is er sprake van een plezierig ruimtegevoel. Het gebouw is inmiddels omgedoopt tot een multifunctioneel gebouw onder de naam "De Uni". Op dit moment zijn onder andere Intermezzo, Jeugdgezondheidzorg Zuid-Holland, Florence, Buurtzorg Nederland, Stichting Anton Constandse, Youp Onderwijs & Zorg en diverse andere zorgverleners in "De Uni" gehuisvest.

Bereikbaarheid: Zowel per auto als openbaar vervoer is het object goed bereikbaar. Het station Den Haag Laan van NOI is gelegen op loopafstand. Tevens is er in de directe omgeving een bus- en tramverbinding (bus 23 en tram 2).

Adres: Jacob van den Eyndestraat 73, 2274 XA te Voorburg.

Kadastrale gegevens
Gemeente: Voorburg
Sectie: E
Nummer: 9128
Grootte: 18 are en 25 centiare (1.825m² eigen grond)

Metrage: Het object heeft een totale oppervlakte van circa 2.815m² en is als volgt verdeeld:

Kelder VERHUURD
Begane grond circa 20 m² tot circa 120 m²
Eerste verdieping VERHUURD
Tweede verdieping VERHUURD
Derde verdieping VERHUURD

Parkeren: Op eigen terrein zijn 23 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar. Hier bevindt zich ook een overdekte fietsenstalling. Tevens zijn voldoende openbare parkeermogelijkheden (gratis) in de directe omgeving beschikbaar.

Opleveringsniveau: De kantoor-/ praktijkruimte wordt opgeleverd in huidige staat en is voorzien van onder andere:
* liftinstallatie;
* tweetal trappenhuizen, waarvan ruim trappenhuis ter plaatse van de entree;
* meervoudige mechanische ventilatie met topkoeling;
* centrale verwarming door middel van radiatoren;
* hoogte kantoorverdiepingen ca. 2,75m.

Er zijn diverse (energiebesparende) maatregelen genomen zoals onder andere:
* dakbedekking en dakisolatie;
* reconditioneren aluminium gevelkozijnen en ramen;
* tochtsluis;
* HR+ glas;
* HR- 100 ketel;
* weersafhankelijke en geoptimaliseerde regeling;
* warmteterugwinning in de vorm van twin-coil systeem;
* frequentiegeregelde circulatiepompen op verwarmingsleidingen;
* hoog/ laag regeling op de luchtbehandelingskast;
* ruim gebruik van vertrekschakelaars.

Desgewenst zijn in goed overleg aanpassingen mogelijk, een voorbeeld hiervan is toegevoegd in deze brochure.

HUURVOORWAARDEN

Huurprijzen:
Kantoorruimte: Nader overeen te komen.
Parkeren: € 350,- p.p.p.j.

Bovengenoemde bedragen dienen te worden vermeerderd met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. BTW-vrij huren behoort tot de mogelijkheden!

Huurtermijn: 5 jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst telkens met 5 jaar te verlengen. Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar!

Opzegtermijn:12 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.

Oplevering: In overleg, op korte termijn mogelijk.

Huurbetaling: Per kwartaal vooruit.

Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Service- en energiekosten: Nader overeen te komen.

Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.

Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Voorbehoud: Goedkeuring directie verhuurder.

Foto´s

Kaart

Venster sluiten

{here comes the content}