NEEM CONTACT MET ONS OP VIA 079 - 351 3111 OF VIA E-MAIL INFO@ROB-SWART.NL

Aanbod

Paletsingel 10 - 38

2718NT zoetermeer
1.302 m2 / Units vanaf 306 m2

Reageer op dit object

Het markant vormgegeven en flexibel indeelbaar kantoorgebouw 'Palet' is prominent gesitueerd aan de Zuidweg in de wijk 'Rokkeveen' en zichtbaar vanaf de rijksweg A-12 (Den Haag-Utrecht v.v.). Bereikbaarheid: Kantoorgebouw 'Palet' is door zijn uitstekende ligging zowel per auto als openbaar vervoer...

Volledige omschrijving

Kenmerken

Bouwvorm Bestaande bouw
Objecttype Kantoorruimte
Prijs Huurprijs: € 115,- p/m2 per jaar

Het markant vormgegeven en flexibel indeelbaar kantoorgebouw 'Palet' is prominent gesitueerd aan de Zuidweg in de wijk 'Rokkeveen' en zichtbaar vanaf de rijksweg A-12 (Den Haag-Utrecht v.v.).

Bereikbaarheid: Kantoorgebouw 'Palet' is door zijn uitstekende ligging zowel per auto als openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Pal tegenover het kantoorgebouw ligt NS-station Zoetermeer Oost. Ook is er een bushalte gelegen aan de voorzijde van het gebouw.

Adres: Paletsingel 10 t/m 38, 2718 NT te Zoetermeer
Gemeente: Zegwaard, sectie: C, nummer: 5811, groot: 54 are en 22 centiare

Metrage: Het kantoorgebouw 'Palet' heeft een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van circa 5.037 m², waarvan circa 1.302 m² voor de verhuur beschikbaar is welke als volgt is verdeeld.

4e verdieping: circa 306 m² kantoorruimte
5e verdieping: circa 510 m² kantoorruimte
6e verdieping: circa 486 m² kantoorruimte

Parkeren: Het eigen parkeerterrein beschikt in totaal over circa 94 parkeerplaatsen, waarvan circa 25 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar zijn.

Opleveringsniveau: In huidige staat, dat wil zeggen voorzien van onder andere:
* gevelkozijnen met draairamen van gemoffeld aluminium;
* gevelbeglazing uitgevoerd in isolerend glas, deels zonwerend;
* goede toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers;
* mechanische ventilatie/ luchtbehandeling;
* representatieve entree, uitgevoerd met natuurstenen vloer;
* 2 liften;
* huidige vloerbedekking;
* indeling in kantoorkamers d.m.v. systeemscheidingswanden;
* dames- en heren toiletgroep per verdieping;
* pantry per verdieping;
* systeemplafond met inbouw verlichtingsarmaturen;
* centrale verwarming middels radiatoren, warmtegebruik meetbaar per verdieping;
* kabelgoten voor elektra, data en telecommunicatie.

HUURVOORWAARDEN

Huurprijs:
Kantoorruimte: € 115,-- per m² per jaar
Parkeerplaatsen: € 700,-- per plaats per jaar

Bovengenoemde huurprijzen dienen te worden vermeerderd met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Huurtermijn: 5 jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst met 5 jaar te verlengen.

Opzegtermijn: 12 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.

Oplevering: In overleg, op korte termijn mogelijk.

Huurbetaling: Per kwartaal, bij vooruitbetaling.

Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Service- en energiekosten: € 25,-- p/m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, als voorschot te voldoen met naverrekening voor de kosten van onder andere:
· service abonnement cv-ketels;
· service abonnement en keuring van 2 liften;
· service abonnement mechanische ventilatie/ luchtbehandeling;
· service abonnement automatische deuren entree;
· serviceabonnement hydrofoorinstallatie;
· service abonnement noodverlichting algemene ruimte;
· onderhoudscontract brandmeldinstallatie;
· onderhoud brandslanghaspels algemene ruimten;
· onderhoud buitenterrein, beplanting, terreinafscheiding, drainage, terreinverlichting;
· onderhoud 2 trappenhuizen, hal en entree (vloer, wand, plafond, verlichting) inclusief vervangen vloerbedekking trappenhuis vanaf bordes 1ste verdieping t/m 6de verdieping;
· onderhoud naamtableaus;
· onderhoud noodverlichting algemene ruimte;
· onderhoud fietsenberging;
· onderhoud cv- ruimte dakopbouw;
· onderhoud centrale containerruimte;
· onderhoud bliksemafleiderinstallatie;
· onderhoud algemene verlichting;
· schoonmaak algemene ruimte, zoals onder andere parkeerterrein, entree, trappenhuizen, fietsenberging en containerruimte;
· waterverbruik ten behoeve van algemene ruimte;
· assurantiepremie buitenbeglazing;
· aandeel elektraverbruik algemene ruimte en installaties;
· ruiten wassen buitengevel;
· vervangen van lampen in algemene ruimten;
· waterverbruik gehuurde te meten via tussenmeter;
· elektrakosten in het gehuurde te meten door middel van tussenmeter;
· stookkosten gemeenschappelijk cv- installatie;
· administratiekosten voor beheer van de service-/ stook-/ elektrakosten ad. 5 %.

Huurovereenkomst : Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.

Foto´s

Kaart

Venster sluiten

{here comes the content}