NEEM CONTACT MET ONS OP VIA 079 - 351 3111 OF VIA E-MAIL INFO@ROB-SWART.NL

Aanbod

Burgemeester Elsenlaan 325

2282MZ rijswijk
553 m2 / Units vanaf 125 m2

Reageer op dit object

Algemeen: Het betreft een representatief eigentijds kantoorgebouw met een totaal vloeroppervlak van circa 2.930 m² vvo kantoorruimte, verdeeld over 5 etages gelegen aan de Burgemeester Elsenlaan 325 te Rijswijk. Op de begane grond bevindt zich een representatieve centrale hal met een receptieba...

Volledige omschrijving

Kenmerken

Bouwvorm Bestaande bouw
Objecttype Kantoorruimte
Prijs Huurprijs: € 65,- p/m2 per jaar

Algemeen: Het betreft een representatief eigentijds kantoorgebouw met een totaal vloeroppervlak van circa 2.930 m² vvo kantoorruimte, verdeeld over 5 etages gelegen aan de Burgemeester Elsenlaan 325 te Rijswijk. Op de begane grond bevindt zich een representatieve centrale hal met een receptiebalie en archief- en opslagruimte(n).

Bereikbaarheid: De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend. De buslijnen 33, 48, 50, 51, 56, 131 en 138 hebben hun halteplaats in de directe nabijheid, evenals tramlijn 17. NS station Rijswijk en winkelcentrum In den Boogaard ligt op loopafstand. Ook de bereikbaarheid met eigen vervoer is uitstekend. De 'Plaspoelpolder' ligt direct aan de Rijksweg A4, knooppunt Ypenburg en Prins Clausplein liggen nabij.

Adres: Burgemeester Elsenlaan 325, 2282 MZ te Rijswijk.

Metrage: Het totaal metrage van het object bedraagt circa 2.930 m² vvo kantoorruimte. Momenteel hebben wij de navolgende units beschikbaar:

2e verdieping:
Circa 250 m² vvo BESCHIKBAAR

3e verdieping:
Circa 125 m² vvo BESCHIKBAAR
Circa 178 m² vvo BESCHIKBAAR

Parkeren: Het gebouw beschikt over 49 parkeerplaatsen op eigen terrein. Tevens heeft het object een eigen fietsenstalling.

Opleveringsniveau: De kantooretages worden gerenoveerd en onder meer voorzien van nieuw projecttapijt en fris schilderwerk. Tevens worden de plafonds verwijderd en vervangen door nieuwe systeemplafonds met nieuwe, luxe en zeer geluidsabsorberende plafondtegels. In het nieuwe plafond worden beeldschermvriendelijke en energiebesparende verlichtingsarmaturen geïnstalleerd van Philips of Lumus.

De oplevering van het gehuurde zal geschieden conform wens van de huurder. De kantoorruimte is onder meer voorzien van:
- luchtbehandeling in combinatie met topkoeling;
- centrale verwarmingsinstallatie met individueel regelbare radiatorkranen;
- kabelgoten met snelle datatransmissie in kantoorruimtes (Cat-5E);
- sanitaire voorzieningen op de verdieping;
- bestaand systeemplafond met verlichtingsarmaturen.

HUURVOORWAARDEN

Huurprijs:
Kantoorruimte: € 65,-- p/m² per jaar
Parkeren: € 400,-- per parkeerplaats per jaar

Bovengenoemde bedragen dienen te worden vermeerderd met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Huurtermijn: Nader overeen te komen. Huurtermijnen vanaf 2 jaar mogelijk.

Opzegtermijn: 6 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.

Oplevering: Per direct beschikbaar.

Huurbetaling: Huur, servicekosten en de wettelijke verschuldigde omzetbelasting per maand bij vooruitbetaling.

Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Service- en energiekosten: De vaste bijdrage service- en energiekosten bedragen € 35,-- per m² vvo per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting voor navolgende leveringen en diensten:

Servicediensten:
· Periodieke schoonmaak van de centrale entree, toiletten, pantry's en overige gemeenschappelijke ruimtes;
· Periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
· Periodiek onderhoud van CV-installatie;
· Periodiek liftonderhoud, inclusief jaarlijkse controle (Liftinstituut);
· Periodiek onderhoud van hemelwaterafvoer en daken;
· Schoonmaak van parkeerterrein.

Energielevering
· De levering van elektra inclusief vastrecht;
· De levering van gas inclusief vastrecht;
· Waterlevering inclusief vastrecht;
· Gemeentelijke heffingen i.v.m. de energie en heffingen van Hoogheemraadschap.

Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.

Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Voorbehoud :
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.

Foto´s

Kaart

Venster sluiten

{here comes the content}