NEEM CONTACT MET ONS OP VIA 079 - 351 3111 OF VIA E-MAIL INFO@ROB-SWART.NL

Aanbod

Boerhaavelaan 11-33

2713HA zoetermeer
10.300 m2 / Units vanaf 500 m2

Reageer op dit object

Algemeen: Het hoogwaardige gerenoveerde kantoorgebouw 'Boerhaave Building' is gelegen aan de Boerhaavelaan en omvat in totaal circa 13.630 m² kantoorruimte. Het betreft een hoogwaardig kantoorcomplex gelegen op een goede locatie in Zoetermeer, direct grenzend aan de Rijksweg A12 en het Stadshar...

Volledige omschrijving

Kenmerken

Bouwvorm Bestaande bouw
Objecttype Kantoorruimte
Jaar 1980
Prijs Huurprijs: € 95,- p/m2 per jaar

Algemeen: Het hoogwaardige gerenoveerde kantoorgebouw 'Boerhaave Building' is gelegen aan de Boerhaavelaan en omvat in totaal circa 13.630 m² kantoorruimte. Het betreft een hoogwaardig kantoorcomplex gelegen op een goede locatie in Zoetermeer, direct grenzend aan de Rijksweg A12 en het Stadshart.

In de directe omgeving zijn diverse instellingen gevestigd onder andere de Abvakabo, SNS Reaal en Klaverblad verzekeringen.

Het kantoorgebouw kent 6 bouwlagen. De kernen met de liften en de toiletgroepen bevinden zich centraal in dit gebouw. Dit maakt het mogelijk één verdieping te splitsen in twee zelfstandige kantoorruimten.

Bereikbaarheid: Via de Afrikaweg is er een rechtstreekse aansluiting op de nabij gelegen rijksweg A-12 (Den Haag-Utrecht v.v.). Bushaltes en NS-station zijn op loopafstand gelegen evenals het Stadshart met alle faciliteiten.

Adres: Boerhaavelaan 11-33, 2713 HA te Zoetermeer.

Metrage: Het verhuurbaar vloeroppervlak omvat in totaal circa 13.630 m² kantoorruimte verdeeld over 6 bouwlagen. Een bouwlaag bestaat uit maar liefst ca. 2.300 m² kantoorruimte.

Voor verhuur is momenteel circa 10.300 m² kantoorruimte beschikbaar verdeeld over de begane grond en 2e t/m 5e verdieping.

Deelverhuur is mogelijk!

Parkeren: Op eigen terrein is een ruime parkeergelegenheid aanwezig. Het parkeerterrein wordt door middel van een slagboom met intercominstallatie afgesloten. De parkeernorm bedraagt ca. 1:35 met extra uitbreidingsmogelijkheden op eigen terrein. Voor de verhuur zijn momenteel 186 parkeerplaatsen beschikbaar.

Opleveringsniveau: De "gerenoveerde" kantoorruimte zal worden opgeleverd met o.a. de navolgende voorzieningen:
* representatieve, ruime centrale entree v.v. natuurstenen vloer;
* centrale receptie;
* drietal personenliften geschikt voor ca. 16 personen per lift;
* dames- en heren toiletgroepen per verdieping;
* douches en mindervaliden toilet op de begane grond;
* mechanische ventilatie met topkoeling;
* systeemplafonds v.v. inbouw verlichtingsarmaturen;
* kabelgoten ten behoeve van data, elektra en telefoon;
* bedrijfsrestaurant gelegen op de begane grond;
* gemeenschappelijke vergaderruimten gelegen op de begane grond (reserveringen en het beheer van de vergaderruimten worden geregeld via de centrale receptie);
* centrale afsluitbare fietsenstalling;
* overdekte motorstalling.

Huurprijs: € 95,-- per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Huurprijs parkeren: € 350,-- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Huurtermijn: 5 jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst 5 jaar te verlengen.

Opzegtermijn: 12 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.

Oplevering: In overleg, op korte termijn mogelijk.

Huurbetaling: Per kwartaal vooruit, de eerste betaling dient voor aanvang van de huur te zijn voldaan.

Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2000 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Service- en energiekosten: EUR 40,-- p/m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, als voorschot te voldoen met naverrekening.
-Gas, inclusief vast recht;
-Water, inclusief vast en rioolaansluitingsrecht;
-Elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties, waaronder begrepen het vernieuwen van de lampen, tl.- buizen e.d. en periodiek onderhoud en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede het individueel elektriciteitsverbruik;
-Periodieke controle en onderhoud;
- WES installaties
- Bron installaties
- Sanitair
- Liftinstallaties
- Gevelinstallaties
- Brandblusmiddelen (inclusief brandmelders, gebouwbewakings-, storingsmelder- installaties)
- Daken/goten
- Toegangshek(ken) en toegangscontrolesysteem
- Automatische deuren/tourniquette(s)

Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.

Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.

Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.

Foto´s

Kaart

Venster sluiten

{here comes the content}